torstai 2. helmikuuta 2012

miltä sun tulevaisuus näyttää jaksaksä tolla paskalla päiväs täyttää

Oon huomannu, että mulla on nykysin tosi tylsä elämä!
Ihan oikeesti en tee mitään muuta kun käyn koulussa (jos käyn..) ja sitten sieltä tuun kotiin ja istun koneella ja kyttään vaan kaikkien tekemisii facebookissa. Pitäsköhän hankkii oma elämä? =D
Oikeen ärsyttää millane musta on tullu.. täs mä vaa makaan peiton alla mun iihana jumpsuitti päällä.
Pitäsköhän ihan oikeesti lähtee johonkin?
Okei on sit tietty poikkeukset tähän mun päivärytmiin.. viikonloput. Sillo oon koko aika menossa ja ei sekään nyt ihan hyvä oo, sillon ois sallittavaa olla kotona ja nukkuu! mhmhmmh


AINII, sitte ku mua ei oo uskottu ollenkaa et oon oikeesti ollut kyllä lihava joskus tossa ala asteella ni tässä kuvamateriaalia päivän piristykseks.. löysin tän porukoitten koneen kätköist ja nauroin itteni melkei hengilt.. nii et pitäkää hauskaa myöskin =))



muahahahhaha oi että oikee laivailemas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti